ENG
"MramorOK" is a new brand providing natural marble finishing services for interiors and facades. The brand's main goal is to convey the aesthetic value and unique texture of natural stone, while evoking associations with reliability and high quality. The logo combines straight geometric lines and marble vein symbolism, visually conveying the reliability and monolithic nature of marble. The brand identity uses two key colors: deep blue and neutral white. Blue symbolizes stability and trust, while white highlights purity and naturalness.
RUS
"МраморОК" — это новый бренд, предоставляющий услуги по отделке натуральным мрамором для интерьеров и фасадов. Главная задача бренда — передать эстетическую ценность и уникальную текстуру природного камня, а также вызвать ассоциацию с надежностью и высоким качеством. Логотип сочетает прямые геометрические линии и символику прожилок мрамора, что визуально передаёт надёжность и монолитность, характерные для мрамора. В айдентике использованы два ключевых цвета — глубокий синий и нейтральный белый. Синий олицетворяет стабильность и доверие, тогда как белый акцентирует чистоту и естественность.