ENG
The interior is a reflection of a person's character, lifestyle and mood. The mission In'side — is to create an individual minimalistic interior in which it will be pleasant to work, receive guests, relax alone and love. All this can be done inside.
Tasks: to develop a logo that reflects minimalism, pragmatism and brand sustainability.
Logo idea: transcription. To understand an unfamiliar word, it is enough to read the transcription and spell it out. According to the same principle, the interior studio Inside "disassembles" every room, furniture and decor item, eventually turning it into an understandable space. The accent in the logo is the letters d
RU
Интерьер — это отражение характера, образа жизни и настроения человека. Миссия In'side — создавать индивидуальный минималистичный интерьер, в котором будет приятно работать, принимать гостей, расслабляться в одиночестве и любить. Все это можно делать внутри.
Задача: разработать логотип, который отражает минимализм, прагматизм и устойчивость бренда.
Идея логотипа: транскрипция. При изучении незнакомого слова иногда достаточно прочесть транскрипцию и разобрать это слово на составляющие. По такому же принципу интерьерная студия In'side тщательно "разбирает" каждое помещение, образец мебели и предмет декора, в конечном итоге превращая все это в завершенное пространство. Акцентом в логотипе выступают буквы N и D, имитирующие необычные предметы мебели в интерьере.











THANKS FOR WATCHING!