EN.
The Ardis team aimed to highlight the company's meticulous attention to detail in furniture production and create a comfortable image for its target audience—women aged 30 to 45. One of the key ideas of the brand identity was the combination of two font types, which helped emphasize attention to detail. The choice of a serif typeface added elegance, while simplified rounded furniture icons created visually comfortable and associative imagery. Thanks to a well-thought-out system outlined in the guidelines, the brand identity seamlessly adapts to various mediums, from packaging to digital platforms.
РУ.
Команда Ardis поставила задачу подчеркнуть скрупулёзное отношение фирмы к деталям при производстве мебели и создать комфортный образ для целевой аудитории — женщин 30–45 лет. Одной из ключевых идей фирменного стиля стало сочетание двух видов шрифтов, что позволило акцентировать внимание на деталях. Выбор антиквы добавил изящности, а упрощённые округлые иконки мебели сформировали визуально комфортные и ассоциативные образы. Благодаря продуманной системе, закреплённой в гайдлайне, фирменный стиль гармонично адаптируется
к различным носителям — от упаковки до цифровых платформ.
Дизайн - Марков Иван
Моушен дизайнер - Timur XYD