(Eng)
The exclusive concierge service for the delivery of luxury brands from Europe has enjoyed considerable prestige and trust from its customers for more than 10 years. The main message of the service is to provide individual shopping support for the purchase and delivery of coveted luxury goods. Good Happens provides a guarantee of authenticity, quality and high service.
The purpose of the design development was to rebrand, but to preserve the recognizable features of the brand. That is why, by carefully working out every detail, it was possible to update not only the corporate identity on media, but also on social networks: from the logo to corporate post templates.
(Рус)
Эксклюзивный консьерж-сервис по доставке люксовых брендов из Европы обладает значительным авторитетом и доверием у своих клиентов на протяжении более 10 лет. Основной посыл сервиса — предоставить индивидуальное шопинг-сопровождение по выкупу и доставке желанных предметов роскоши. Good Happens предоставляет гарантию подлинности, качества и высокого сервиса.
Целью разработки дизайна необходимо было осуществить ребрендинг, но сохранить узнаваемые черты бренда. Именно поэтому при тщательной проработке каждой детали удалось выполнить не только обновление фирменного стиля на носителях, но и в социальных сетях: от логотипа до фирменных шаблонов постов.
Project: Good Happens (logotype, identity, social media)
Brand designer: Angelina (Instagram / What’sApp / Telegram)
2024, Moscow