GH concierge service / identity & social media

GH concierge service / identity & social media — Изображение №1 — Брендинг на Dprofile

 

 

(Eng)

The exclusive concierge service for the delivery of luxury brands from Europe has enjoyed considerable prestige and trust from its customers for more than 10 years. The main message of the service is to provide individual shopping support for the purchase and delivery of coveted luxury goods. Good Happens provides a guarantee of authenticity, quality and high service.

 

The purpose of the design development was to rebrand, but to preserve the recognizable features of the brand. That is why, by carefully working out every detail, it was possible to update not only the corporate identity on media, but also on social networks: from the logo to corporate post templates.

 

(Рус)

Эксклюзивный консьерж-сервис по доставке люксовых брендов из Европы обладает значительным авторитетом и доверием у своих клиентов на протяжении более 10 лет. Основной посыл сервиса — предоставить индивидуальное шопинг-сопровождение по выкупу и доставке желанных предметов роскоши. Good Happens предоставляет гарантию подлинности, качества и высокого сервиса.

 

Целью разработки дизайна необходимо было осуществить ребрендинг, но сохранить узнаваемые черты бренда. Именно поэтому при тщательной проработке каждой детали удалось выполнить не только обновление фирменного стиля на носителях, но и в социальных сетях: от логотипа до фирменных шаблонов постов.

 

Project: Good Happens (logotype, identity, social media)

Brand designer: Angelina (Instagram / What’sApp / Telegram)

2024, Moscow

 

GH concierge service / identity & social media — Изображение №2 — Брендинг на Dprofile
GH concierge service / identity & social media — Изображение №3 — Брендинг на Dprofile
GH concierge service / identity & social media — Изображение №4 — Брендинг на Dprofile
GH concierge service / identity & social media — Изображение №5 — Брендинг на Dprofile

 

 

(Eng)

The logo concept is based on elegant, clear lines with serifs. A stable font creates a mood of confidence and status, and the small distance between the letters and the combination of the letters «HAP» reflects a friendly character. The logo evokes a mood of trust. The typeface is complemented by a graphic symbol of the brand. It is customary to leave the sign unchanged, but to improve it in such a way that the overall picture is complete. It reflects the letters of the brand name «G» and «H» with the date of foundation of the project, which shows its development and established status over several years.

 

(Рус)

Концепция логотипа построена на изящных чётких линиях с засечками. Устойчивый шрифт создает настроение уверенности и статусности, а небольшое расстояние между буквами и соединение букв «HAP» отражает дружелюбный характер. Логотип вызывает настроение доверия. Шрифтовое начертание дополняет графический знак-символ бренда. Знак принято оставить неизменным, но улучшить его таким образом, чтобы общая картина была полноценной. В нём отражены буквы названия бренда «G» и «H» с указанием даты основания проекта, что показывает его развитие и устоявшийся статус на протяжении нескольких лет.

 

GH concierge service / identity & social media — Изображение №6 — Брендинг на Dprofile
GH concierge service / identity & social media — Изображение №7 — Брендинг на Dprofile
GH concierge service / identity & social media — Изображение №8 — Брендинг на Dprofile

 

 

(Eng)

The main task in developing a corporate visual on the brand's instagram was to find a single and readable visual code, distinguish oneself from competitors through individuality, features, significance, and attract new potential customers through thoughtful packaging and value translation.

That's why the design solution turned out: the GH brand account has acquired a unified and stylish design of the social network, which is not only pleasing to the eye, but is also read by the buyer as "stylish, expensive here, and I want it."

A single chain is a common visual, fonts, photos, colors inherent in the brand and form its character.

 

With the help of visual code, GH social networks cheer up customers, often fulfill their dreams and give them the opportunity to own a unique thing.

 

(Рус)

Главной задачей при разработки фирменного визуала в instagram бренда было: обрести единый и считываемый визуальный код, отличиться от конкурентов путем индивидуальности, особенности, значимости и привлечь новых потенциальных покупателей за счет продуманной упаковки, транслировании ценностей.

Именно поэтому получилось дизайн-решение: аккаунт бренда GH обрел единое и стильное оформление соц.сети, которое не только приятно глазу, но и считывается покупателем как «здесь стильно, дорого и я хочу это».

Единая цепочка — общий визуал, шрифты, фотографии, цвета присущи бренду и формируют его характер.

 

С помощью визуального кода социальные сети GH поднимают настроение клиентам, нередко осуществляют их мечты и дают возможность обладать уникальной вещью.

 

GH concierge service / identity & social media — Изображение №9 — Брендинг на Dprofile
GH concierge service / identity & social media — Изображение №10 — Брендинг на Dprofile
GH concierge service / identity & social media — Изображение №11 — Брендинг на Dprofile
GH concierge service / identity & social media — Изображение №12 — Брендинг на Dprofile

Оценить

Добавить в коллекции...

От автора