[EN]
Development of a corporate identity for a cosmetics brand. A logo, candle box, four labels for each product were developed: candle, bomb, salt, lip scrub and additionally a website. The gradient is hand-drawn, this is a unique design.
The goal of this corporate identity is to convey the feelings and emotions that the use of the products evokes, turning each skin care into an unforgettable adventure.
The basis of the logo was a rare and amazing butterfly - Blue Morpha, symbolizing the uniqueness and exclusivity
of the product.
[RU]
Разработка фирменного стиля для бренда косметики. Был разработан логотип, коробка для свечи, четыре этикетки для каждого продукта: свеча, бомба, соль, скраб для губ и дополнительно сайт. Градиент выполнен вручную,
что делает дизайн по-настоящему уникальным.
Цель данного фирменного стиля - передать чувства и эмоции, которые вызывает использование продукции, превращая каждый уход за кожей в незабываемое приключение.
Основой логотипа стала редкая и удивительная бабочка — Голубая Морфа, символизирующая уникальность
и исключительность продукта.














