ARCH3

ARCH3 — Изображение №1 — Брендинг, Графика на Dprofile
ARCH3 — Изображение №2 — Брендинг, Графика на Dprofile
ARCH3 — Изображение №3 — Брендинг, Графика на Dprofile
ARCH3 — Изображение №4 — Брендинг, Графика на Dprofile
ARCH3 — Изображение №5 — Брендинг, Графика на Dprofile
ARCH3 — Изображение №6 — Брендинг, Графика на Dprofile
ARCH3 — Изображение №7 — Брендинг, Графика на Dprofile
ARCH3 — Изображение №8 — Брендинг, Графика на Dprofile





ARCHITECTURE BUREAU ARCH3


The company was established in 1999 based on the shared experience of the owners and a triple requirement: attention to context, quality of materials and accuracy of execution, from these postulates the name of the brand arose. The direction of the bureau's work is unusual and creative solutions, employees have a non-standard vision of architecture, therefore the target audience is people with the same original view of the world.


The project uses a grotesque font to emphasize the modernity of the studio. Capital letters in the logo emphasize minimalism. Cut corners are used in some media to highlight the bureau's creative and out-of-the-box approach.




Designer: Lada Zandler







Оценить

Добавить в коллекции...

От автора