Визуальная айдентика строится вокруг названия. Логотип VALSE уникален благодаря первым двум буквам V и A, которые будто бы кружатся в вальсе. «V» — жест руки, приглашающий на танец, «A» — шаг навстречу.
The visual identity is built around the name (Valse – waltz). The VALSE logo is unique due to the first two letters V and A, which seem to be spinning in a waltz. "V" is a hand gesture inviting you to dance, "A" is a step towards.
Ощущение движения и легкость визуально передаются с помощью стилеобразующих элементов — толстых и тонких линий с градиентом. Они свободно перемещаются по макетам, скрещиваясь или накладываясь сверху на фотографии.
The feeling of movement and lightness are visually conveyed with the help of style—forming elements - thick and thin lines with a gradient. They move freely through the layouts, crossing or overlapping on top of the photos.
В центре внимания всегда техника. Она выделяется на спокойном однотонном фоне, приковывает взгляд, будто ждет приглашения на танец.
The focus is always on technology. She stands out against a calm monochrome background, attracts the eye, as if waiting for an invitation to dance.
art directors → Nikolay Andreev
graphic designer → Nurmukhametov Radik
motion designers → Nurmukhametov Radik
designed in RUPORT_