Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov

Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №1 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №2 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №3 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №4 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №5 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №6 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №7 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №8 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №9 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №10 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №11 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №12 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №13 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №14 — Брендинг на Dprofile
Brand Identity / Logotype / Lavka Aromatov — Изображение №15 — Брендинг на Dprofile

Brand identity for Lavka Aromatov.


ENG

BRAND CONCEPT:

Since the brand positions itself as eco-friendly, we have created a brand concept that highlights the importance of nature. We incorporated a lot of craftsmanship into the packaging design, so we carefully selected a color palette to ensure everything blends harmoniously together.

We focused on the colors and graphics of the brand while keeping the logo simple. Since the brand name is spelled in Latin letters and uses the Russian word for "aromatov" (fragrances), we chose a font that emphasizes this philosophy by adding an accent on the word "aromatov".


The result of the development:

1) Logo

2) Corporate colors

3) Corporate fonts

4) Stickers

5) Business cards

6) Design of social networks

7) Labels

8) Illustrations as a corporate element replacing the pattern



RU

КОНЦЕПЦИЯ БРЕНДА:

Поскольку бренд позиционирует себя как экологически чистый, мы разработали концепцию бренда, которая подчеркивает важность природы. При разработке дизайна упаковки мы использовали большое мастерство, поэтому тщательно подобрали цветовую палитру, чтобы все гармонично сочеталось друг с другом.

Мы сосредоточились на цветах и графике бренда, сохранив при этом простоту логотипа. Поскольку название бренда написано латинскими буквами и в нем используется русское слово "aromatov" (ароматы), мы выбрали шрифт, который подчеркивает эту философию, сделав ударение на слове "aromatov".


Результат разработки:

1) Логотип

2) Фирменные цвета

3) Фирменные шрифты

4) Наклейки

5) Визитки

6) Оформление социальных сетей

7) Этикетки

8) Илюстрации, как фирменный элемент, заменяющий паттерн



Contact me to create a design:

/ telegram /






Оценить

Добавить в коллекции...

От автора