Zero Zone Challenge

Zero Zone Challenge — Изображение №1 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile



Client's problem


“We need all the employees in the company to understand and share our goal — to become number 1 brand in non-alcohol segment”.

Zero Zone Challenge — Изображение №2 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile



Solution


We conducted a research to understand the main reason of employees’ involvement reluctance. We gathered insights and came up with "Zero Zone Challenge" campaign lasting for 3 months and involving all 2000 HEINEKEN employees. It includes video-challenge, educational website, communication through intranet and offline activities.




We conducted a research to understand the main reason of employees’ involvement reluctance. We gathered insights and came up with "Zero Zone Challenge" campaign lasting for 3 months and involving all 2000 HEINEKEN employees. It includes video-challenge, educational website, communication through intranet and offline activities.



Zero Zone Challenge — Изображение №3 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile
Zero Zone Challenge — Изображение №4 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile
Zero Zone Challenge — Изображение №5 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile



Challenges


Over 3 months, 6 video-challenges were held for employees and ambassadors. They contained creative tasks about non-alcohol products. The winners got hight quality merch.​​​​​​​




Zero Zone Challenge — Изображение №6 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile





Zero Zone Challenge — Изображение №7 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile
Zero Zone Challenge — Изображение №8 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile
Zero Zone Challenge — Изображение №9 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile



Intranet, website and HR-campaign


The competitive spirit of the campaign led to high activity on the internal portal (views, likes, comments). Campaign format (prizes, design, challenges) was chosen based on in-depth interviews with real employees. This approach allowed not only to engage employees and achieve campaign goals, but also to strengthen the employer’s internal brand and increase employee satisfaction.​​​​​​​





Zero Zone Challenge — Изображение №10 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile
Zero Zone Challenge — Изображение №11 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile
Zero Zone Challenge — Изображение №12 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile
Zero Zone Challenge — Изображение №13 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile
Zero Zone Challenge — Изображение №14 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile


Client: HEINEKEN
Project: HEINEKEN Zero Zone Challenge 


Team:

Maria Otrutckaya — creative and art director

Nikita Yakunin — account director

Maksat Amirzhanuly — designer and illustrator
Alex Sergeenko — web developer
Pavel Kononov — tech lead
Ina Mashule — technical support
Alena Vlasova — motion design on behance

www.lights-on.proprivet@lights-on.pro; +7 (495) 778 12 16​​​​​​​

Zero Zone Challenge — Изображение №15 — Иллюстрация, Анимация на Dprofile

Оценить

Добавить в коллекции...

От автора