Anchugova Inna, designer
Contact me: telegram
The Perk brand emerged and became renowned for its original approach to preparing coffee, tea, and pastries. Each product is crafted with love and attention to detail. Only natural and eco-friendly ingredients are used, upholding the philosophy of sustainability and care for nature. Perk is a trendy youth-oriented café that prioritizes quality and eco-friendliness above all. We create unique flavors and an inviting atmosphere to ensure every visit is unforgettable.
Target Audience:
Age: 18-35 years
Gender: Equally males and females
Income: Average and above average
Education: Higher education or university students
Location: Urban dwellers, mainly residents of large cities
Бренд Perk появился и прославился своим оригинальным подходом к приготовлению кофе, чая и выпечки. Каждый продукт изготавливается с любовью и вниманием к деталям. Используются только натуральные и экологически чистые ингредиенты, что соответствует философии устойчивого развития и заботы о природе. Perk - это модное молодежное кафе, в котором качество и экологичность превыше всего. Мы создаем уникальные вкусы и уютную атмосферу, чтобы каждое посещение было незабываемым.
Целевая аудитория: Возраст: 18-35 лет Пол: Как мужчины, так и женщины Доход: Средний и выше среднего Образование: Высшее или студенты университетов Месторасположение: Городские жители, в основном жители крупных городов