О проекте. Shock — это линейка сильногазированных напитков с необычным сочетанием двух вкусов. Новый напиток — новые ощущения. Взрыв вкусов на твоей вечеринке.
Цели и задачи. Разработать стильный, модный логотип в стиле леттеринг, разработать многоцветную иллюстрацию под каждый вкус лимонада.
About the project. Shock is a line of highly carbonated drinks with an unusual combination of two flavors. A new drink means new sensations. An explosion of flavors at your party.
Goals and objectives. To develop a stylish, fashionable logo in the style of lettering, to develop a multicolor illustration for every taste of lemonade.
Решение. Проанализировав конкурентов, было принято решение сделать упаковку белого цвета, т.к. ни у одного бренда этого нет. Логотип будет нейтральным. Ярким акцентом на упаковке будут фирменные иллюстрации, соответствующие вкусу лимонада, каждый персонаж должен передавать не только вкус, но и эмоцию на современном сленге.
Decision. After analyzing the competitors, it was decided to make the packaging white, because no brand has this. The logo will be neutral. A bright accent on the packaging will be branded illustrations corresponding to the taste of lemonade, each character must convey not only taste, but also emotion in modern slang.
Спасибо за внимание! ❤
Thank you for your attention!
My contacts: Telegram