eng
Identity for a unique clothing store. The brand has its own production and caters to unconventional boys and girls.
"Are you ready to think outside the box?"
Sonata is more than just a clothing brand, it is a lifestyle. Our customers showcase what they have inside and share their taste.
A logo has been developed in the style of "calligrafuturism", with the entire identity concept based on a symbiosis of ancient calligraphy and modern street art.
Inspiration: Pokras Lampas
rus
Айдентика для особенного магазина одежды. У бренда своё производство и он ориентируется на нестандартных парней и девушек.
«А вы готовы выйти за рамки?»
Sonata больше, чем просто бренд одежды,это стиль жизни, наши клиенты таким образом показывают, что у них внутри и делятся своим вкусом.
Разработан логотип в стиле «каллиграфутуризм», вся идея айдентики основана на симбиозе древнего искусства каллиграфии, современного стрит-арта
Вдохновение: Pokras Lampas