re:kassa

Лучшее

Брендинг

В лучшем на Dprofile

Kazakhstan's digital service for entrepreneurs re:kassa is an alternative to traditional cash equipment.

In parallel with the introduction of a new business strategy aimed at digitalization of entrepreneurial activity and expansion of the company's range of services, re:kassa decided to undertake a rebranding.


New corporate identity of re:kassa should be simple and clear, able to convey the essence of the brand and unobtrusively show affiliation with Freedom Holding.



We created a new brand logo that simultaneously resembles a receipt tape, a sticker and a green flag. This was a kind of a sign of help to young entrepreneurs. A sign of approval of their business endeavors. The identity continued the idea of the logo, complicated the lettering and semantic load of the graphics. It added a utilitarian function to the curves of the receipt tape, turning them into both decoration and a container for brand content. The palette of corporate colors emphasized the service's connection to the Freedom parent brand.



re:kassa — Изображение №1 — Брендинг на Dprofile
re:kassa — Изображение №2 — Брендинг на Dprofile
re:kassa — Изображение №3 — Брендинг на Dprofile
re:kassa — Изображение №4 — Брендинг на Dprofile
re:kassa — Изображение №5 — Брендинг на Dprofile
re:kassa — Изображение №6 — Брендинг на Dprofile
re:kassa — Изображение №7 — Брендинг на Dprofile
re:kassa — Изображение №8 — Брендинг на Dprofile
re:kassa — Изображение №9 — Брендинг на Dprofile

Credits

Strategist: Pavel Putintsev
Brand Design Director: Vladislav Derevyannykh

Art Director: Maxim Geychenko

Designer: Alina Kogteva
Motion design: Ildar Biktimirov

re:kassa — Изображение №10 — Брендинг на Dprofile

Оценить

Добавить в коллекции...

От автора