Gloria Jeans Rebranding

New identity, new GJ.

Gloria Jeans Rebranding — Изображение №1 — Брендинг, Графика на Dprofile

The rebranding of Gloria Jeans focuses on a sleek, modern design that enhances the shopping experience.


The updated logo features a contemporary font and simplified graphics, exuding a sense of style and sophistication. Improved lighting and spacious layouts create an inviting atmosphere, making it easy for customers to browse and enjoy the vibrant, fashionable offerings not only online but on sight as well.

Gloria Jeans Rebranding — Изображение №2 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №3 — Брендинг, Графика на Dprofile

Gloria Jeans. Сlothes for real life.​​​​​​

Gloria Jeans Rebranding — Изображение №4 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №5 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №6 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №7 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №8 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №9 — Брендинг, Графика на Dprofile

We've expanded the brand's color palette to convey more of the mood, emotion and style that reflect each of us.

Gloria Jeans Rebranding — Изображение №10 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №11 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №12 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №13 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №14 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №15 — Брендинг, Графика на Dprofile

The store interiors have been revamped with a clean, minimalist aesthetic, using neutral colors and elegant displays to highlight the latest fashion trends.

Gloria Jeans Rebranding — Изображение №16 — Брендинг, Графика на Dprofile
Gloria Jeans Rebranding — Изображение №17 — Брендинг, Графика на Dprofile

Gloria Jeans gives life to clothes you want to live in.


Love yourself. Be who you want. Be free. Do what you like. Principles that are important in life. Principles that are important in clothing. These principles form the basis of the updated Gloria Jeans brand. If you combine them into one phrase, you get: clothing for real life.


Gloria Jeans Rebranding — Изображение №18 — Брендинг, Графика на Dprofile

Alexander Zavatskiy → creative director

Alexander Zazvonov → managing director

Elizaveta Zatravkina  → project lead

Alen Zagardinov → art-director, senior designer

Lyudmila Zhiltsova → strategic planner

Alexey Rubishev → motion designer

Ekaterina Khrebtovskaya → project manager

Gloria Jeans Team


Оценить

Добавить в коллекции...

От автора